Dag 1,done

Nu glider jag in på Dag 2 i min diet. Och jag kan lova er att detta inte har varit lätt, jag vill bara slita smörgåsen ur handen på Stefan och äta upp den.

Soppan smakar suruppstötning vilket leder till att jag inte äter något. Så jag går ständigt med huvudvärk och en skrikande mage.
Igår blev reslutatet av mitt matintag:

2 Äpplen
3dl Soppa
1 Mandarin
0,5 knäckebröd (JA jag vet att jag inte får men jag va så sjukt hungrig när jag skulle sova)



Dag 2: Bara grönsaker och soppa idag (råa, kokta eller burkgrönsaker). Ät gärna gröna bladgrönsaker som spenat, grönsallat osv INTE MAJS, BÖNOR ELLER ÄRTOR. Till middag kan du äta en bakad potatis med kryddsmör. INGEN FRUKT IDAG

Jag vill inte mer ! Är såå nära att hoppa av det här nu och börja med "njut dieten" istället för dennna svälten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0